fredag, januari 8

Kallt

Mätaren visar inte mer än -4 ute, men jag kan tala om att det kändes bra mycket kallare i min bil. Typiskt nog så har värmen slutat fungera i fortskaffningsmedlet också! Tror ni jag är trött på den där blå V70:in nu?!?! SVAR JA!
Rätt skönt att kunna sluta mina kalla bilkörarhänder
 om en varm latte när jag kom hem.
Jag har landat hemma nu i alla fall och väntar på att M ska komma hem med den andra bilen så jag kan åka till Josie. Hela dagen har spenderats i skolan. Först KOP-gruppsarbete och sedan Algebra repetition. Jag känner att jag har mer och mer koll på tentan och detta ska nog gå bra, men jag ska inte slappna av för det utan jag ska kämpa med dom ända in i mål. Vi har tre gamla tentor och jag ska göra dom flera gånger till innan onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar