torsdag, januari 14

God morgon!

Kan ni föreställa er hur gott jag sovit i natt?!?!? Detta med tenta vecka är verkligen en urladdning för mej. Jag är fullkomligt slut efter detta och jag har sovit som en stock hela natten. Underbart skönt! Jag vet inte om jag kan säga att jag vaknade utvilad i morse men det var skönt att inte vara tvungen att kliva upp vid sex. Då va det lätt att gå upp vid sex, haha.
Dock va det ganska lockande att krypa ner under täcker igen när jag tittade på termometern i fönstret. -14.9!!! Fy satan! Men icke! Jag är uppe, har hängt en tvättmaskin, startat en ny, sminkat mej och gjort mej klar för skolan klockan nio. Jag kan sugit i mej min frukost smoothie till morgonnyheterna. Sånna här mys mornar borde jag ha mer, dock kanske jag skulle kunna planera in att handla hem massa god frukost då. Goda brödbullar, gott pålägg. Åh, det vattnas i munnen på mej.
Jag planerade lite att åka och simma på morgonsimmet igår, men jag är lite glad att jag slopade det. Jag hade inte velat gå ut från simhallen och sätta mej i en kall bil när det är så kallt som nu. Jag känner att den dagen jag hr en bil med motorvärmare kommer den där värmaren gå jämt! Finns det nått som är så vedervärdigt som att sätta sej i en kall bil? Nej, jag tänkte väll det.

Vi hörs senare darlings!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar